Tekstforfatning

Øg dit salg med professionelle SEO-tekster


Styrker dit brand

Forbedrer konverting

Skaber organisk traffik


Hvorfor vælge en tekstforfatter

SEO-tekster laves med fokus på at lede traffik fra søgemaskiner

På baggrund af en grundig SEO-analyse udvælger vi de mest konkurrencedygtige nøgleord og -emner der kan skabe nyt lys på din hjemmeside. Nå ud til det rigtige publikum og styrk synligheden med søgemaskine optimerede tekster.

tekstforfatning relevans

Branding


Fornuftigt- og værdifuldt indhold skaber autoritet og -troværdighed omkring dit brand.


tekstforfatning kontrol

Følgere


Ved at sætte målgruppens interesser i centrum, skabes der gunstige forhold for at formidle budskaber og værdier.


tekstforfatning resultater

SEO-venlig


Med grundige søgeordsanalyser får man indhold der målretter sig efter læsere på søgemaskiner.


Pagerank på Google

Mere synlighed

Content is king

Den organiske trafik fra søgemaskiner er stærkt styret af hjemmesideindholdet. Dette skyldes at indhold vægtes højt af søgemaskiner, og derfor gives hjemmesider med kvalitetsindhold ligeledes en høj placering. Med en høj rangering, på fornuftige søgeord, får man en langvarig fast strøm af besøgende.



Analyse

Bestil en gratis SEO-analyse

Tag det første skridt mod øget og relevant webtrafik med en gratis SEO-analyse af dit nuværende website og indhold. Vi kvitterer med oversigt og handlingsplan, kvit og frit!



Professionel tekstforfatter

Gratis viden skaber kunder

God tekstforfatning skaber konvertering igennem værdifuld viden der leder læseren til at købe. Ved at bruge en professionel tekstforfatter får du indhold der balancerer målsætningen med læserens interesse.



Kontakt

Bestil et opkald

Vil du have hjælp til at vælge den helt rigtige løsning til dine behov?

Udfyld felterne nedenunder og lad os få en uforpligtende samtale.




Ofte stillede spørgsmål


Google Ads er Googles marketingplatform. Gennem platformen kan du annoncere på nogle af de mest befærdede websteder og apps i verden, som Google.dk, YouTube, på tværs af den mobile Android-platform og hos talrige Google-partnere.

Formaterne inkluderer først og fremmest Google Search, der er Googles primære søgenetværk, som vi alle kender og elsker (og højst sandsynligt anvender dagligt). Næst findes Display-netværket, som er traditionel bannerannoncering i tekst- eller billedform – der af tale om annoncering på tværs af alle Googles kanaler. Endelig findes Video, Shopping og App, hvormed annoncører målrettet kan annoncere på YouTube, i søgenetværket og i mobile apps og Google Play-shoppen.

9 ud af 10 annoncører vælger Search som en del af Google Ads-kampagnen. Search- kampagnen er således typisk med til at understøtte en anden kampagnetype. Driver du en webshop, vil du typisk kombinere din Search-kampagne med en Shopping- kampagne, så du kan få vist dine produkter direkte som søgeresultat. Ønsker du tilbagevenden kunder vil du typisk kører en remarketing-kampagne gennem Display- netværket osv.

Hør mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed – book en samtale i dag, gratis og uforpligtende.

Google Ads har en hel unik value proposition. Hos enhver anden annonceringsplatform, som Facebook og andre sociale medier, ses annoncering som disruptivt. Det vil sige annoncerne afbryder forbrugeren i det personen har gang i. ”Her er en reklame, så kan du fortsætte bagefter.”

Google Ads derimod er unik i den forstand, at annoncering og organisk trafik vises på baggrund af en helt specifik forespørgsel. Dine reklamer vises med andre ord til potentielle kunde, der bogstaveligt talt søger det svar, som du har.

Hos Sysmart er dataindsamling og -anvendelse en stor del af annonceringsøkosystemet. Vi bruger data til, på vores kunders vegne, at sælge og krydssælge på tværs af målgrupper. Til remarketing af højt kvalificerede kundemener, der enten mangler at tage det sidste skridt i køberejsen, eller er returnerende kunder. I det hele taget anvendes data for at kaste et bredere, men samtidigt målrettet net, så vores kunder når så mange kundeemner, med så høj relevans og købeintention som muligt.

Data fylder ligeledes alt i vores analytiske udfoldelser, herunder søgeordsanalyser, konkurrent- og trendanalyser.

PPC står for ”Pay Per Click”, og betyder meget ordret, at du betaler hver gang du får et klik. Det er en yderst lukrativ annonceringsmodel idét du alene betaler for resultatet (klikket) og altså ikke eksponeringer og visninger alene, som har været en nødsaget kutyme i årtierne før udbredt digitalisering.

Google Ads bruger PPC-modellen.

SEM står for ”Search Engine Marketing” – eller søgemaskinemarketing – og er et udtryk for en særlig marketingstrategi, med omdrejningspunkt omkring søgemaskiner; primært Google. SEM dækker altså både organisk trafik (SEO og linkbuilding) og betalt trafik (annoncering) specifikt gennem søgemaskiner og omkringliggende netværk.

SEA står for ”Search Engine Advertising” og er et paraplybegreb for betalt trafik gennem søgemaskiner, hvortil Google er den absolut største platform. SEA indbefatter altså alene søgemaskineannoncering, hvorimod SEM dækker både betalt og organisk trafik (og dermed SEO).

SEO står for ”Search Engine Optimization” – eller populært på dansk ”søgemaskineoptimering”. SEO er en særlig digital marketing strategi, der satser på organisk, og dermed gratis og løbende trafik til et givent websted. Det sker overordnet gennem tre discipliner: On-page SEO (typisk tekstoptimering, der tilgodeser søgemaskiner mens de samtidigt giver den besøgende værdi), Off-page SEO (også kaldet linkbuilding, der omhandler opbygning af autoritet gennem link- deling) og teknisk SEO (teknisk optimering af webudviklende karakter, der sørger for at siden har de bedst mulige forudsætninger for at blive fundet af søgemaskinerne).

Telefontider

Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00