Søgemaskineoptimering

SEO


On-page SEO

Off-page SEO

Teknisk SEO



Få en gratis SEO-analyse af din hjemmeside


Indhold

Hvad er SEO?

SEO (Search Engine Optimization) er en bred betegnelse for indhold, der er søgemaskineoptimeret så du organisk og gratis genererer trafik til dit website. Denne type af trafik kaldes organisk trafik.





on-page seo

On-page SEO


On-page SEO er det indhold, der produceres til dit websted. Det er stærkt indhold, skrevet til at stemme overens med læserens søgeintention, skræddersyet med dit produkt eller ydelse i periferien.


off-page seo

Off-page SEO


Off-page SEO er en måde at opbygge autoritet for dit indhold gennem linkbuilding. Google ser links til dit indhold som et godkendelsesstempel fra tredjeparter, og belønner dig dermed med en højere rangering.


teknisk seo

Teknisk SEO


Teknisk SEO adskiller sig fra indhold og linkbuilding, idét der kræves teknisk kompetence inden for webudvikling. Det er en proces, hvor en hjemmeside optimeres teknisk, så potentiel synlighed i søgemaskinerne maksimeres.


Hvad kan SEO gøre for dig

Den ideelle partner

Betalt trafik gennem annoncering er som en vandslange – du er 100% i kontrol, både i forhold til hvor meget trafik du vil have, og hvor den skal hen. Organisk trafik er som regnen – du er ikke sikker på hvornår den kommer, hvor den havner og hvor længe den varer. SEO er en måde at vinde kontrollen tilbage på, når det kommer til organisk trafik. Se på SEO som regnbeholderen – der er stadig vand (trafik) til overs, når vandslangen (annoncering) slukkes, så planterne (din virksomhed) fortsat kan vækste.



Analyse

Bestil en gratis SEO-analyse

Tag det første skridt mod øget og relevant webtrafik med en gratis SEO-analyse af dit nuværende website og indhold. Vi kvitterer med oversigt og handlingsplan, kvit og frit!



datadrevet optimering

Leverancer

Datadrevet optimering, konsultation og strategi

Hos Sysmart dataoptimerer vi SEO. Det betyder forudgående søgeords- og markedsanalyse. Dermed sikrer vi, at de søgeord og de emner, der SEO-optimeres efter, har et reelt publikum hvormed chancerne for et investeringsafkast stiger væsentligt. Vi tilbyder også at optimere allerede eksisterende tekst på baggrund af samme metodik.



Kontakt

Bestil et opkald

Vil du have hjælp til at vælge den helt rigtige løsning til dine behov?

Udfyld felterne nedenunder og lad os få en uforpligtende samtale.




Ofte stillede spørgsmål


Google Ads er Googles marketingplatform. Gennem platformen kan du annoncere på nogle af de mest befærdede websteder og apps i verden, som Google.dk, YouTube, på tværs af den mobile Android-platform og hos talrige Google-partnere.

Formaterne inkluderer først og fremmest Google Search, der er Googles primære søgenetværk, som vi alle kender og elsker (og højst sandsynligt anvender dagligt). Næst findes Display-netværket, som er traditionel bannerannoncering i tekst- eller billedform – der af tale om annoncering på tværs af alle Googles kanaler. Endelig findes Video, Shopping og App, hvormed annoncører målrettet kan annoncere på YouTube, i søgenetværket og i mobile apps og Google Play-shoppen.

9 ud af 10 annoncører vælger Search som en del af Google Ads-kampagnen. Search- kampagnen er således typisk med til at understøtte en anden kampagnetype. Driver du en webshop, vil du typisk kombinere din Search-kampagne med en Shopping- kampagne, så du kan få vist dine produkter direkte som søgeresultat. Ønsker du tilbagevenden kunder vil du typisk kører en remarketing-kampagne gennem Display- netværket osv.

Hør mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed – book en samtale i dag, gratis og uforpligtende.

Google Ads har en hel unik value proposition. Hos enhver anden annonceringsplatform, som Facebook og andre sociale medier, ses annoncering som disruptivt. Det vil sige annoncerne afbryder forbrugeren i det personen har gang i. ”Her er en reklame, så kan du fortsætte bagefter.”

Google Ads derimod er unik i den forstand, at annoncering og organisk trafik vises på baggrund af en helt specifik forespørgsel. Dine reklamer vises med andre ord til potentielle kunde, der bogstaveligt talt søger det svar, som du har.

Hos Sysmart er dataindsamling og -anvendelse en stor del af annonceringsøkosystemet. Vi bruger data til, på vores kunders vegne, at sælge og krydssælge på tværs af målgrupper. Til remarketing af højt kvalificerede kundemener, der enten mangler at tage det sidste skridt i køberejsen, eller er returnerende kunder. I det hele taget anvendes data for at kaste et bredere, men samtidigt målrettet net, så vores kunder når så mange kundeemner, med så høj relevans og købeintention som muligt.

Data fylder ligeledes alt i vores analytiske udfoldelser, herunder søgeordsanalyser, konkurrent- og trendanalyser.

PPC står for ”Pay Per Click”, og betyder meget ordret, at du betaler hver gang du får et klik. Det er en yderst lukrativ annonceringsmodel idét du alene betaler for resultatet (klikket) og altså ikke eksponeringer og visninger alene, som har været en nødsaget kutyme i årtierne før udbredt digitalisering.

Google Ads bruger PPC-modellen.

SEM står for ”Search Engine Marketing” – eller søgemaskinemarketing – og er et udtryk for en særlig marketingstrategi, med omdrejningspunkt omkring søgemaskiner; primært Google. SEM dækker altså både organisk trafik (SEO og linkbuilding) og betalt trafik (annoncering) specifikt gennem søgemaskiner og omkringliggende netværk.

SEA står for ”Search Engine Advertising” og er et paraplybegreb for betalt trafik gennem søgemaskiner, hvortil Google er den absolut største platform. SEA indbefatter altså alene søgemaskineannoncering, hvorimod SEM dækker både betalt og organisk trafik (og dermed SEO).

SEO står for ”Search Engine Optimization” – eller populært på dansk ”søgemaskineoptimering”. SEO er en særlig digital marketing strategi, der satser på organisk, og dermed gratis og løbende trafik til et givent websted. Det sker overordnet gennem tre discipliner: On-page SEO (typisk tekstoptimering, der tilgodeser søgemaskiner mens de samtidigt giver den besøgende værdi), Off-page SEO (også kaldet linkbuilding, der omhandler opbygning af autoritet gennem link- deling) og teknisk SEO (teknisk optimering af webudviklende karakter, der sørger for at siden har de bedst mulige forudsætninger for at blive fundet af søgemaskinerne).

Telefontider

Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00