Om SYSMART

Dine specialister i SEM

Markedsføring i søgemaskiner for både store og små virksomheder




Hvem er vi

Hvem er Sysmart, og hvad står vi for?

Sysmart er etableret i 2020, med en ambition om at være det foretrukne SEM-bureau. Vi arbejder dedikeret med Google Ads og omkringliggende understøttende faktorer, som tekstforfatning, SEO (søgemaskineoptimering) og linkbuilding. Vi lever og ånder søgemaskinemarketing. Vi skiller os ud fra det gængse digitale bureau ved at specialisere os i ét felt. På den måde sikrer vi vores kunder en fokuseret kvalitetsservice, der bygger på erfaring og ekspertviden.



Christian Fynbo

Copywriter

Christian Fynbo

Oliver Djurhuus

Udvikler

Oliver Djurhuus



Værdiskabende

Resultaterne taler for sig selv

Hos Sysmart tror vi ikke på bindinger og dyre opstarter. Derfor har vi faste priser på engangsydelser og skalerende kampagnepriser, der er til at forstå. Og så betaler du selvfølgelig kun for den ydelser, du har brug for, én måned ad gangen og med gratis opstart på alle kampagner. Så lader vi resultaterne tale for sig selv.

Datadrevet

Vi bygger vores strategier på data

Alt vi laver bunder i data. Vidste du f.eks., at kun cirka én af seks Google Ads- kampagner ser moderat succes den første måned, hos selv de mest erfarne bureauer? Hos Sysmart gør vi brug af omfattende data i kombination med machine learning og smart teknologi til at reducere tiden fra opstart til ideel vækst, og selvfølgelig i den kontinuerlige optimering af kampagner. Vil du outsource dataopgaver, tilbyder Sysmart ligeledes omfattende annonce-, søgeords- og konkurrentanalyse som engangsydelser.

Service

Vores kunder kan fokusere på det vigtige

Digital marketing er en kompleks størrelse og en enorm tidsrøver. Med Sysmart som marketingspartner, sørger vi for, at du kan bruge tiden på det der er vigtigst; nemlig at vokse din virksomhed. Så klarer vi resten. Som et resultatdrevet SEM-bureau afhænger vores succes af din succes, derfor kan du forvente et proaktivt samarbejde med selvstændige tiltag, der bedst tjener dine mål.

Fokus

Hvorfor Google Ads?

Google Ads er én af, hvis ikke dén største markedsføringsplatform i verden. På de største konkurrerende platforme, som Facebook, Instagram og Googles egen YouTube er annoncering disruptivt – altså afbryder reklamer typisk brugeren i at udføre en handling, som at se en video eller interagere på sociale medier. Her er Google Search markant anderledes. Google giver brugeren nøjagtigt det svar han leder efter – brugeren leder bogstaveligt talt efter det svar, som du har, og din annonce er den perfekte gave snarere end et forstyrrende element. Dét er værdifuldt.

Placering

Nordjysk webbureau placeret i Hjørring

For os er kommunikationen en afgørende faktor for hvor godt vi kan hjælpe vores kunder. Derfor er vores primære fokus på virksomheder i Nordjylland, hvor vi har gode muligheder for face-to-face kontakt.

Kontakt

Bestil et opkald

Vil du have hjælp til at vælge den helt rigtige løsning til dine behov?

Udfyld felterne nedenunder og lad os få en uforpligtende samtale.




Ofte stillede spørgsmål


Google Ads er Googles marketingplatform. Gennem platformen kan du annoncere på nogle af de mest befærdede websteder og apps i verden, som Google.dk, YouTube, på tværs af den mobile Android-platform og hos talrige Google-partnere.

Formaterne inkluderer først og fremmest Google Search, der er Googles primære søgenetværk, som vi alle kender og elsker (og højst sandsynligt anvender dagligt). Næst findes Display-netværket, som er traditionel bannerannoncering i tekst- eller billedform – der af tale om annoncering på tværs af alle Googles kanaler. Endelig findes Video, Shopping og App, hvormed annoncører målrettet kan annoncere på YouTube, i søgenetværket og i mobile apps og Google Play-shoppen.

9 ud af 10 annoncører vælger Search som en del af Google Ads-kampagnen. Search- kampagnen er således typisk med til at understøtte en anden kampagnetype. Driver du en webshop, vil du typisk kombinere din Search-kampagne med en Shopping- kampagne, så du kan få vist dine produkter direkte som søgeresultat. Ønsker du tilbagevenden kunder vil du typisk kører en remarketing-kampagne gennem Display- netværket osv.

Hør mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed – book en samtale i dag, gratis og uforpligtende.

Google Ads har en hel unik value proposition. Hos enhver anden annonceringsplatform, som Facebook og andre sociale medier, ses annoncering som disruptivt. Det vil sige annoncerne afbryder forbrugeren i det personen har gang i. ”Her er en reklame, så kan du fortsætte bagefter.”

Google Ads derimod er unik i den forstand, at annoncering og organisk trafik vises på baggrund af en helt specifik forespørgsel. Dine reklamer vises med andre ord til potentielle kunde, der bogstaveligt talt søger det svar, som du har.

Hos Sysmart er dataindsamling og -anvendelse en stor del af annonceringsøkosystemet. Vi bruger data til, på vores kunders vegne, at sælge og krydssælge på tværs af målgrupper. Til remarketing af højt kvalificerede kundemener, der enten mangler at tage det sidste skridt i køberejsen, eller er returnerende kunder. I det hele taget anvendes data for at kaste et bredere, men samtidigt målrettet net, så vores kunder når så mange kundeemner, med så høj relevans og købeintention som muligt.

Data fylder ligeledes alt i vores analytiske udfoldelser, herunder søgeordsanalyser, konkurrent- og trendanalyser.

PPC står for ”Pay Per Click”, og betyder meget ordret, at du betaler hver gang du får et klik. Det er en yderst lukrativ annonceringsmodel idét du alene betaler for resultatet (klikket) og altså ikke eksponeringer og visninger alene, som har været en nødsaget kutyme i årtierne før udbredt digitalisering.

Google Ads bruger PPC-modellen.

SEM står for ”Search Engine Marketing” – eller søgemaskinemarketing – og er et udtryk for en særlig marketingstrategi, med omdrejningspunkt omkring søgemaskiner; primært Google. SEM dækker altså både organisk trafik (SEO og linkbuilding) og betalt trafik (annoncering) specifikt gennem søgemaskiner og omkringliggende netværk.

SEA står for ”Search Engine Advertising” og er et paraplybegreb for betalt trafik gennem søgemaskiner, hvortil Google er den absolut største platform. SEA indbefatter altså alene søgemaskineannoncering, hvorimod SEM dækker både betalt og organisk trafik (og dermed SEO).

SEO står for ”Search Engine Optimization” – eller populært på dansk ”søgemaskineoptimering”. SEO er en særlig digital marketing strategi, der satser på organisk, og dermed gratis og løbende trafik til et givent websted. Det sker overordnet gennem tre discipliner: On-page SEO (typisk tekstoptimering, der tilgodeser søgemaskiner mens de samtidigt giver den besøgende værdi), Off-page SEO (også kaldet linkbuilding, der omhandler opbygning af autoritet gennem link- deling) og teknisk SEO (teknisk optimering af webudviklende karakter, der sørger for at siden har de bedst mulige forudsætninger for at blive fundet af søgemaskinerne).

Telefontider

Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00