Google Ads

Google Ads hjÊlper dig til at nÄ kunderne, nÄr det gÊlder mest


HĂžjere konverteringsrater

Øget og relevant webtrafik

Skab opmĂŠrksomhed omkring
dit brand



Indhold

Fokusér pÄ det der er vigtigst

Fokusér pÄ at vÊkste din virksomhed, mens vi med Googles smarte teknologier tager det tungeste lÞft i din annoncering. Hos Sysmart er vi klar over, hvor vÊrdifuld og begrÊnset din tid er. Derfor stÄr vi klar til at tilbyde vores ekspertise.






Relevans


Google Ads forbinder dig til potentielle kunder, der sĂžger lige nĂžjagtigt efter dine produkter og ydelser. FĂ„ forbindelse til de rette mennesker, til rette tid og med den rette besked.



Kontrol


Du har komplet kontrol over dit budget. Du bestemmer hvad du vil bruge om mÄneden, om dagen og per annonce. Strategi, annonce og budget kan altid tilpasses.



Resultater


Med Google Ads betaler du ikke for at blive set, du betaler kun for resultater! Det betyder, at du fÞrst betaler det Þjeblik du fÄr et klik eller et opkald til din virksomhed.


Øget traffik

UnderstÞt din virksomheds mÄl

Med Google Ads annoncerer du til folk, der sÞger svar pÄ specifikke spÞrgsmÄl, ser videoer pÄ YouTube, leder efter apps i Google Play og meget mere. Vi hjÊlper dig til at vÊlge prÊcist hvor kunderne kan se dine annoncer, sÄ du bedst nÄr i mÄl.



Analyse

Bestil en gratis SEO-analyse

Tag det fĂžrste skridt mod Ăžget og relevant webtrafik med en gratis SEO-analyse af dit nuvĂŠrende website og indhold. Vi kvitterer med oversigt og handlingsplan, kvit og frit!



gratis opstart uden bindinger

Forhold

Gratis opstart uden binding

Hos Sysmart tror vi pÄ, at resultaterne taler for sig selv. Derfor betaler du alene for det arbejde, der reelt Þnskes udfÞrt. SÄ sÞrger vi for, at du ikke kan undvÊre os af de helt rigtige Ärsager.



FremgangsmÄde

Processen

Google Ads er en kompleks stÞrrelse, og ikke noget du sÊtter op og overlader til sig selv. Dine kampagner skal lÞbende optimeres, sÄ du fÄr mest ud af dit budget. Vi sÞrger for at dine annoncer lÞbende har gode placeringer, og dermed mere eksponering. Vi sÞrger for, at pris og indtjening hÊnger sammen. Og vigtigst af alt sÞrger vi for, at det er de helt rigtige kunder, der klikker.


Indledende

  • OpstartsmĂžde med mĂ„l- og forventningsafstemning
  • Markedsanalyse
  • SĂžgeordsanalyse
  • MĂ„lsĂŠtning
  • Strategi

LĂžbende

  • Tekstforfatning
  • Datadrevet optimering af igangvĂŠrende kampagner
  • Oprettelse af nye kampagner
  • Budget- og budovervĂ„gning
  • MĂ„nedlig rapport

Kontakt

Bestil et opkald

Vil du have hjĂŠlp til at vĂŠlge den helt rigtige lĂžsning til dine behov?

Udfyld felterne nedenunder og lad os fÄ en uforpligtende samtale.




FAQ

Ofte stillede spÞrgsmÄl


Google Ads er Googles marketingplatform. Gennem platformen kan du annoncere pÄ nogle af de mest befÊrdede websteder og apps i verden, som Google.dk, YouTube, pÄ tvÊrs af den mobile Android-platform og hos talrige Google-partnere.

Formaterne inkluderer fĂžrst og fremmest Google Search, der er Googles primĂŠre sĂžgenetvĂŠrk, som vi alle kender og elsker (og hĂžjst sandsynligt anvender dagligt). NĂŠst findes Display-netvĂŠrket, som er traditionel bannerannoncering i tekst- eller billedform – der af tale om annoncering pĂ„ tvĂŠrs af alle Googles kanaler. Endelig findes Video, Shopping og App, hvormed annoncĂžrer mĂ„lrettet kan annoncere pĂ„ YouTube, i sĂžgenetvĂŠrket og i mobile apps og Google Play-shoppen.

9 ud af 10 annoncÞrer vÊlger Search som en del af Google Ads-kampagnen. Search- kampagnen er sÄledes typisk med til at understÞtte en anden kampagnetype. Driver du en webshop, vil du typisk kombinere din Search-kampagne med en Shopping- kampagne, sÄ du kan fÄ vist dine produkter direkte som sÞgeresultat. Ønsker du tilbagevenden kunder vil du typisk kÞrer en remarketing-kampagne gennem Display- netvÊrket osv.

Hþr mere om, hvordan Google Ads kan hjélpe din virksomhed – book en samtale i dag, gratis og uforpligtende.

Google Ads har en hel unik value proposition. Hos enhver anden annonceringsplatform, som Facebook og andre sociale medier, ses annoncering som disruptivt. Det vil sige annoncerne afbryder forbrugeren i det personen har gang i. ”Her er en reklame, sĂ„ kan du fortsĂŠtte bagefter.”

Google Ads derimod er unik i den forstand, at annoncering og organisk trafik vises pÄ baggrund af en helt specifik forespÞrgsel. Dine reklamer vises med andre ord til potentielle kunde, der bogstaveligt talt sÞger det svar, som du har.

Hos Sysmart er dataindsamling og -anvendelse en stor del af annonceringsÞkosystemet. Vi bruger data til, pÄ vores kunders vegne, at sÊlge og krydssÊlge pÄ tvÊrs af mÄlgrupper. Til remarketing af hÞjt kvalificerede kundemener, der enten mangler at tage det sidste skridt i kÞberejsen, eller er returnerende kunder. I det hele taget anvendes data for at kaste et bredere, men samtidigt mÄlrettet net, sÄ vores kunder nÄr sÄ mange kundeemner, med sÄ hÞj relevans og kÞbeintention som muligt.

Data fylder ligeledes alt i vores analytiske udfoldelser, herunder sĂžgeordsanalyser, konkurrent- og trendanalyser.

PPC stĂ„r for ”Pay Per Click”, og betyder meget ordret, at du betaler hver gang du fĂ„r et klik. Det er en yderst lukrativ annonceringsmodel idĂ©t du alene betaler for resultatet (klikket) og altsĂ„ ikke eksponeringer og visninger alene, som har vĂŠret en nĂždsaget kutyme i Ă„rtierne fĂžr udbredt digitalisering.

Google Ads bruger PPC-modellen.

SEM stĂ„r for ”Search Engine Marketing” – eller sĂžgemaskinemarketing – og er et udtryk for en sĂŠrlig marketingstrategi, med omdrejningspunkt omkring sĂžgemaskiner; primĂŠrt Google. SEM dĂŠkker altsĂ„ bĂ„de organisk trafik (SEO og linkbuilding) og betalt trafik (annoncering) specifikt gennem sĂžgemaskiner og omkringliggende netvĂŠrk.

SEA stĂ„r for ”Search Engine Advertising” og er et paraplybegreb for betalt trafik gennem sĂžgemaskiner, hvortil Google er den absolut stĂžrste platform. SEA indbefatter altsĂ„ alene sĂžgemaskineannoncering, hvorimod SEM dĂŠkker bĂ„de betalt og organisk trafik (og dermed SEO).

SEO stĂ„r for ”Search Engine Optimization” – eller populĂŠrt pĂ„ dansk ”sĂžgemaskineoptimering”. SEO er en sĂŠrlig digital marketing strategi, der satser pĂ„ organisk, og dermed gratis og lĂžbende trafik til et givent websted. Det sker overordnet gennem tre discipliner: On-page SEO (typisk tekstoptimering, der tilgodeser sĂžgemaskiner mens de samtidigt giver den besĂžgende vĂŠrdi), Off-page SEO (ogsĂ„ kaldet linkbuilding, der omhandler opbygning af autoritet gennem link- deling) og teknisk SEO (teknisk optimering af webudviklende karakter, der sĂžrger for at siden har de bedst mulige forudsĂŠtninger for at blive fundet af sĂžgemaskinerne).

Telefontider

Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00