Google Ads hjælper dig til at nå kunderne, når det gælder mest
Højere konverteringsrater
Øget og relevant webtrafik
Skab opmærksomhed omkring
dit brand
Indhold
Fokusér på at vækste din virksomhed, mens vi med Googles smarte teknologier tager det tungeste løft i din annoncering. Hos Sysmart er vi klar over, hvor værdifuld og begrænset din tid er. Derfor står vi klar til at tilbyde vores ekspertise.
Relevans
Google Ads forbinder dig til potentielle kunder, der søger lige nøjagtigt efter dine produkter og ydelser. Få forbindelse til de rette mennesker, til rette tid og med den rette besked.
Kontrol
Du har komplet kontrol over dit budget. Du bestemmer hvad du vil bruge om måneden, om dagen og per annonce. Strategi, annonce og budget kan altid tilpasses.
Resultater
Med Google Ads betaler du ikke for at blive set, du betaler kun for resultater! Det betyder, at du først betaler det øjeblik du får et klik eller et opkald til din virksomhed.
Øget traffik
Med Google Ads annoncerer du til folk, der søger svar på specifikke spørgsmål, ser videoer på YouTube, leder efter apps i Google Play og meget mere. Vi hjælper dig til at vælge præcist hvor kunderne kan se dine annoncer, så du bedst når i mål.
Analyse
Tag det første skridt mod øget og relevant webtrafik med en gratis SEO-analyse af dit nuværende website og indhold. Vi kvitterer med oversigt og handlingsplan, kvit og frit!
Fremgangsmåde
Google Ads er en kompleks størrelse, og ikke noget du sætter op og overlader til sig selv. Dine kampagner skal løbende optimeres, så du får mest ud af dit budget. Vi sørger for at dine annoncer løbende har gode placeringer, og dermed mere eksponering. Vi sørger for, at pris og indtjening hænger sammen. Og vigtigst af alt sørger vi for, at det er de helt rigtige kunder, der klikker.
Kontakt
Vil du have hjælp til at vælge den helt rigtige løsning til dine behov?
Udfyld felterne nedenunder og lad os få en uforpligtende samtale.
FAQ
Hvad er Google Ads?
Google Ads er Googles marketingplatform. Gennem platformen kan du annoncere på nogle af de mest befærdede websteder og apps i verden, som Google.dk, YouTube, på tværs af den mobile Android-platform og hos talrige Google-partnere.
Formaterne inkluderer først og fremmest Google Search, der er Googles primære søgenetværk, som vi alle kender og elsker (og højst sandsynligt anvender dagligt). Næst findes Display-netværket, som er traditionel bannerannoncering i tekst- eller billedform – der af tale om annoncering på tværs af alle Googles kanaler. Endelig findes Video, Shopping og App, hvormed annoncører målrettet kan annoncere på YouTube, i søgenetværket og i mobile apps og Google Play-shoppen.
9 ud af 10 annoncører vælger Search som en del af Google Ads-kampagnen. Search- kampagnen er således typisk med til at understøtte en anden kampagnetype. Driver du en webshop, vil du typisk kombinere din Search-kampagne med en Shopping- kampagne, så du kan få vist dine produkter direkte som søgeresultat. Ønsker du tilbagevenden kunder vil du typisk kører en remarketing-kampagne gennem Display- netværket osv.
Hør mere om, hvordan Google Ads kan hjælpe din virksomhed – book en samtale i dag, gratis og uforpligtende.
Hvorfor Google Ads?
Google Ads har en hel unik value proposition. Hos enhver anden annonceringsplatform, som Facebook og andre sociale medier, ses annoncering som disruptivt. Det vil sige annoncerne afbryder forbrugeren i det personen har gang i. ”Her er en reklame, så kan du fortsætte bagefter.”
Google Ads derimod er unik i den forstand, at annoncering og organisk trafik vises på baggrund af en helt specifik forespørgsel. Dine reklamer vises med andre ord til potentielle kunde, der bogstaveligt talt søger det svar, som du har.
Hvornår er noget datadrevet?
Hos Sysmart er dataindsamling og -anvendelse en stor del af annonceringsøkosystemet. Vi bruger data til, på vores kunders vegne, at sælge og krydssælge på tværs af målgrupper. Til remarketing af højt kvalificerede kundemener, der enten mangler at tage det sidste skridt i køberejsen, eller er returnerende kunder. I det hele taget anvendes data for at kaste et bredere, men samtidigt målrettet net, så vores kunder når så mange kundeemner, med så høj relevans og købeintention som muligt.
Data fylder ligeledes alt i vores analytiske udfoldelser, herunder søgeordsanalyser, konkurrent- og trendanalyser.
Hvad betyder PPC?
PPC står for ”Pay Per Click”, og betyder meget ordret, at du betaler hver gang du får et klik. Det er en yderst lukrativ annonceringsmodel idét du alene betaler for resultatet (klikket) og altså ikke eksponeringer og visninger alene, som har været en nødsaget kutyme i årtierne før udbredt digitalisering.
Google Ads bruger PPC-modellen.
Hvad er SEM?
SEM står for ”Search Engine Marketing” – eller søgemaskinemarketing – og er et udtryk for en særlig marketingstrategi, med omdrejningspunkt omkring søgemaskiner; primært Google. SEM dækker altså både organisk trafik (SEO og linkbuilding) og betalt trafik (annoncering) specifikt gennem søgemaskiner og omkringliggende netværk.
Hvad er SEA?
SEA står for ”Search Engine Advertising” og er et paraplybegreb for betalt trafik gennem søgemaskiner, hvortil Google er den absolut største platform. SEA indbefatter altså alene søgemaskineannoncering, hvorimod SEM dækker både betalt og organisk trafik (og dermed SEO).
Hvad er SEO?
SEO står for ”Search Engine Optimization” – eller populært på dansk ”søgemaskineoptimering”. SEO er en særlig digital marketing strategi, der satser på organisk, og dermed gratis og løbende trafik til et givent websted. Det sker overordnet gennem tre discipliner: On-page SEO (typisk tekstoptimering, der tilgodeser søgemaskiner mens de samtidigt giver den besøgende værdi), Off-page SEO (også kaldet linkbuilding, der omhandler opbygning af autoritet gennem link- deling) og teknisk SEO (teknisk optimering af webudviklende karakter, der sørger for at siden har de bedst mulige forudsætninger for at blive fundet af søgemaskinerne).